۱۳۹۰ شهریور ۱۷, پنجشنبه

Pub Virginity

بله. آخر هفته پیش محض گردش و دیدار دوستان رفتم ادمونتون. حالا در مورد خود سفر مینویسم. اما در حال حاضر نکته فقط اون پاب بود که رفتیم.

با میثم و فاطمه رفتیم پاب. بنده قبل از این در همچنین اماکن لهو و لعبی حاظر نگشته بودم. اما خوب بالاخره با دوستان رفتیم. خیلی خیلی جای دوست داشتنی و سنتی و بامزه‌ای بود.

یه پاب ایرلندی سنتی بسیار باحال.

دم در آقاهه گفت که کارت شناسایی نشون بدین. من هم همراهم نبود. البته گیر دادن هم داشت چون من در مورد این اماکن باکره بودم و خوب بود که ۲ نفر همراه داشتم. خلاصه آقاهه مال میثم و فاطمه رو دید و هر ۳ رو راه داد. اونجا هم با دوستان یکی از این آبجوهای قهوه‌ای پررنگ نوش جان کردیم و بکارت خود را باز گردانیدیم.

اما آقا نکته خوب دیگش این بود که من یه خورشت ایرلندی سفارش دادم، بعد وقتی آورد دقیقا آبگوشت خودمون بود. اصلا هم شوخی نمیکنم از رفقا بپرسید :ی

۳ نظر:

ناشناس گفت...

بکارت الکلیت با آبجو!! از بین رفت!؟!؟!!

Me گفت...

نه اونکه خیلی وقته از بین رفته. بکارت پاب رو گفتم.

روجا گفت...

:))))) آبگووووشت! یادش بخیر....