۱۳۹۰ شهریور ۳۰, چهارشنبه

laptop

من دو تا اشتباه استراتژیک کردم در مورد خریدهام قبل از اومدن.

اولیش این بود که تو ایران قبل از اینکه بیام اینجا موبایل خریدم. اونجا ۸۵۰ پول موبایل دادم در صورتی که اینجا ۲۰۰ بود.

دومیش هم این بود که من ایران لپ‌تاپ رو گذاشتم که از اینجا بخرم. اما اینجا اصلا لپ‌تاپ خوب پیدا نمی‌شه. اگه می‌خواین آشغال بخرین خوب خوبه خیلی هم ارزونه. اما لپ‌تاپ درست حسابی پیدا نمی‌شه. بعد از کلی گشتن مجبور شدم آنلاین سفارش بدم. اونم مشکلات خودشو داشت چون من هنوز ویزا کارت ندارم و مجبور شدیم با کارت دوستم بخریم و سر آدرسش گیر دادن و از این چیزا خلاصه.

حالا مگه لپ‌تاپ میاد لامثب. تا از چین بره ژاپن از اونجا بره آلاسکا از اوجا بره ۲ تا ایالت آمریکا تو جنوب کانادا و بیاد اینجا خوب طول می‌کشه. اینقدر دیر اومد که رفتم یکی خریدم. البته ارزون بود. تو مایه‌های ۲۷۰ دلار. تو این مایه‌ها بود که سرعت تایپ من از نوشته شدنش تو براوزر بیشتر بود. بعد که بالاخره لپ‌تاپ من به آدرس اشتباه رفت و برگشت و اینا و رسید دست من، منم رفتم اون یکی رو پسش دادم.

حالا خوبه اینا این سیستم پس گرفتن رو دارن. وگرنه که خیلی رو اعصاب بود.

هیچ نظری موجود نیست: