۱۳۹۰ خرداد ۲۰, جمعه

اخلاق


اینجا طرف ۳ تا عکس گذاشته که بگه مثلا ووووزیلا از کجا اومده. قضیه فقط خندست. ولی نکته عکس‌ها اینه که واقعین. یعنی یک همچین آدمهایی هستن تو دنیا.


نکته می‌دونید چیه؟ اینکه بقیه دنیا به خاطر این همه ارتباطات و اینها، خیلی به هم شبیه شدن. ولی جاهایی که هنوز از بقیه دنیا ایزوله هستند، سلیقه‌هاشون به بقیه نزدیک نشده. خوب اتفاقی که میافته اینه که به نظر بقیه ممکنه که خنده‌دار بیان. ولی چیزی که من ازش دوست داشتم این بود که واقعا آدمها می‌تونند این‌همه متفاوت باشند. تمام این حرف‌هایی هم که در مورد اخلاق و این چیزا زده میشه مزخرف محض می‌باشد. همچین لباس‌هایی اونجا اصلا بد و عجیب نیستند. خیلی هم ارزشمند هستند.




۵ نظر:

ناشناس گفت...

یه چیز بی ریط!!! چرا تو انگلیسیت از فارسیت بهتره!!!

کی میخوای یه چیزی بنویسی که مشکل ادبیات فارسی نداشته باشه!؟

Me گفت...

:)))
آخجون. یاد یکی از دوستام افتادم با این کامنت.

بابا مشکلی نداره که. من نمیفهمم. چرا ممکنه کسی بتونه بگه که من به زبون مادریم خوب حرف نمیزنم. زبون مادری من فارسیه و من دارم با اون زبون مینویسم. حالا اگه این چیزی که من مینویسم از فرهنگستان دور تشریف داره، تقصیر من نیست. مشکل فرهنگستان میباشد.

ناشناس گفت...

ولی چیزی که من ازش دوست داشتم

این جمله! به نظر جناب عالی مشکلش فاصله داشتن با فرهنگستانه!؟

Me گفت...

:))))
خوب پس مشکلش چیه؟

ناشناس گفت...

آنکس که نداندو نداند که ندادند

در جهل مرکب ابدالدهر بماند