۱۳۸۶ اسفند ۱۳, دوشنبه

Cell phone synchronization in linux

چند روز بود که دلم میخواست بتونم گوشی موبایل رو تو لینوکس Synchronize کنم. بالاخره این همت رو کردم و مقادیری جستجو انجامیدم. به نظرم بهترین توضیح رو اینجا داده بود. من نرم‌افزارهای kmobiletools,gnome-phone-manager,wammu رو امتحان کردم. Gnome-phone-manager که خیلی محدود بود. فقط میشه باهاش sms فرستاد. اما دو گزینه دیگر بسیار جالب توجه بودند و لذت‌بخش. Wammu خیلی کاملتر بود به نظر من. اما موقع فرستادن sms انتخاب شماره مقصد کار راحتی نبود به نسبت kmobiletools. بنابراین چون من از این نرم‌افزار برای فرستادن sms استفاده میکنم، برایم مناسبتر است. نکته مهم این است که کاربر استفاده کننده باید عضو گروه uucp باشد. (بعد از اضافه شدن به این گروه شاید دوباره login کردن لازم باشد.) این نکته‌ای بود که من رو نصف روز معطل کرد ;-)

هیچ نظری موجود نیست: