۱۳۸۶ مهر ۲۱, شنبه

خوب ماه رمضون امسال هم تموم شد. امیدوارم یه فرقایی نسبت به قبلش کرده باشیم.

این چند روز یه سری اتفاق افتاد که غیر مهم ها رو میگم

اول اینکه من اومدم اینجا

یکی اینکه ایرانسل فعلا sms report نمیفرسته.

دیگه اینکه wireless لپ تاپ رو درست کردم (تو fedora)

تازه مودم موبایلم (k750) بدون هیچ دردسری تو fedora کار کرد و حتی بهتر از windows driver. چون کمتر DC میشه وقتی با GPRS کار میکنم.

یه چی دیگه هم فهمیدم. اونم اینکه همه ttf ها عین بچه آدم تو linux هم کار میکنن

تازه واسه pidgin یه سیستم encryption خوب به اسم pidgin-encryption پیدا کردم.

این رو هم امضا کردم : http://www.noooxml.org/petition شما هم امضا کنید.

Yahoo mail betta هم دیگه بتا نیست. قشنگ شده. دوستش داشتم.

یه سری خرت و پرت هم خوندم که به این نتیجه رسیدم که ubuntu واسه کسانی که تازه میخوان linux کار کنن خوبه. کلا هم سیستم خوبیه، ولی دلیلی نداره که من switch کنم بهش. همون fedora رو ترجیح میدم.

تازه تونستم یه دفه warcraft از یه computer-normal و یه computer-easy که تیم نبودن ببرم

۳۸ روز دیگه هم fedora 8 میاد که باید یه وقتی بزارم واسه upgrade. چون test1 رو که نصب کرده بودم خوب بود. راستی دوستان ubuntu کار بول نگیرن در مورد وقت گیر بودن upgrade. اصلا به شما چه


۶ نظر:

ناشناس گفت...

به امیدِ روزی که بشه دوتا اینسین که با هم تیم‌ن رو برد
:-P

Me گفت...

آره خوووووووووب!!!

ناشناس گفت...

من که بعید می دونم. حالا حالا ها باید تمرین کنه!
;)

Me گفت...

نوچ. من میتونم، خفنم آخه

Zara گفت...

eeeeeeeeee,...
zire diplom benevis ma ham befahmim chi migi:(((

Zara گفت...

Up kon dige:)