۱۳۸۷ مرداد ۲۶, شنبه

ویندوز با من قهر کرده !!!



این مدت چند تا پروژه تحت ویندوز بهم خورده و بالاخره مجبور شدم برم تو ویندوز که تو .NET کد بزنم. اما چشم شما روز بد نبیند که VS اصلا نه پروژه باز میکرد نه می‌ساخت. خواستم VS.NET رو دوباره نصب کنم که قبلی uninstall نمی‌شد. گفتم جهنم اصلا ویندوز رو دوباره نصب می‌کنم. رفتم از تو لینوکس هر چه مربوط بود رو پاک کردم و CD ویندوز گذاشتم. اما بعد از Inspecting your computer hardware صفحه سیاه می‌شد. CD رو عوض کردم اما فایده نداشت. گفتم خوب پس با Virtualization لینوکس کار میکنم. اول اینکه خوب بهترین گزینه می‌شه xen اما خوب تو Fedora9 کار نمیکنه. با Qemu هم یک دور نصب کردم اما خیلی کند بود. VMWare رو امتحان کردم که موقع start مشکل گرفتن حافظه میداشت. بعد از کلی بازی بازی و version عوض کردن دنبال error گشتم و کاشف به عمل آمد که دلیلش این بوده که اون پارتیشن که من داشتم روش VMWare Machine رو بالا می‌آوردم NTFS بوده. یه خط option به یه فایل اون ماشین اضافه کردم تا درست شد و بالاخره تونستم کار کنم.

۲ نظر:

FarzaneH گفت...

haa haa.... midoonesti ke mitoonam be khaatere in post haaye technicalet behet fohsh bedam? :Di

Me گفت...

در زمان گفتگو و این صحبت‌ها آدم‌ها به هم فحش نمیدن:دی